12 Mart 2013 Salı

Ben de BİLMÖK 2013'teyim

,


Bu sene 9.su düzenlenecek olan Bilgisayar Mühendisliği Öğrencileri Kongresi (BİLMÖK) 16-17-18 Mart'ta Kocaeli Üniversitesi'nde gerçekleşecek,ben de okulum Gebze Yüksek Teknoloji Enstitüsü Bilgisayar Mühendisliği bölümünü temsilen orada olacağım.


Alanımızla ilgili daha fazla bilgiye sahip olmak, fırsatları görebilmek, sektördekilerin deneyimlerinden faydalanabilmek için bu tarz sektörel etkinliklerin önemli olduğunu düşünüyorum.İmkanınız varsa mutlaka katılın. Katılamasanız üzülmeyin online canlı yayın da var.



Ben de ilk defa katılacağım bu kongreye program gayet iyi görünüyor.

Bölüm öğrencilerinin etkileşimde bulunduğu kendi sorunlarını dile getirip çözüm üretebildiği (belki bununla ilgili bir oturum olmalı) bir etkinlik diliyorum.

Bu sefer sıkı not alıp sizlerle izlenimlerimi paylaşabilmeyi hedefliyorum.

Başka kimler var katılan,haber edin;tanışalım. :)


Ayrıntılı bilgi : bilmok.org.tr


Program:




.





0 yorum to “Ben de BİLMÖK 2013'teyim”

Yorum Gönder