14 Ocak 2014 Salı

2013'ün Sık Kullanılanları

,



Şu sıra çevremdeki insanların, arkadaşlarımın ilginç bi oyunu benim sık kullandığım kelimeleri çetele ediyorlar :D (Dertleri ne bilmiyorum bi de buna gülüyorlar :D :D )

Bazı kelimeleri isteyerek ya da istemeden çok sık kullanıyoruz. Kimisi bi mottomuzu ifade ederken, kimisi farkında olmadan çevremizden kaptığımız kelimeler oluyor dilimize sakız gibi dolanan.



İnsanlar sizi o kelimelerle hatırlıyor ve bağdaştırıyor,kelimelerimiz tarzımız oluyor bi yerde.
Şimdi burada kelimelerin enerjisi, gücü vs den dem vurmak isterdim ama bunları önceden çokça yazıldı, konuşuldu bence.

Sadece biraz düşünelim, "aaa evet ya ben onu çok sık söylüyorum, hadi o ya o kadar sık demiyorumdur canım"

Benim listemdekiler:


1-Zihin <3 ( bu en bayıldığım kelime,hayatımdan çıkarmıycam hıh )
2-malı,meli çok dermişim.
3-Quantum ( İlgi alanım, mesleğimizle ilgili de mi konuşmayak ? )
4-Evren (Universe loves me)
5-Hatun ( feminist,toplumsal cinsiyet,kadın çalışması yapan arkadaşlarımla aramdakullanırım genelde bayan diyenin kafasına tavaylan vururum :D )
6- Proje : Bi ara proje lafını sık kullanıyorumdur kesin.
7-Süper! Harika! kelimelerini sık kullananları seviyorum ben de kullanmaya çalışıyorum, bazen abuk oluyor ama bak sık kullanmayın (hayır yani bunun nesi harika abi :D )
8-Fütürizm,gelecek benle ciddi bi muhabete girdiyseniz konu buraya gelir illa  ki.
9-Etkileşim (interaction) off bu kelimenin her dildeki haline bayılıyorum. İnsan ve teknoloji/makine etkileşimi konusunda da bi takıntım var hani, he bi de networking olayını da bi etkileşim olarak düşünürsek, çok önemli bi kelime.
10-Sosyal sorumluluk: Toplum,insanlar, sosyal fayda, aktivizm bunları azalttım galiba biraz daha, konu başlı başına önemli, sosyal sorumlu bireyler olmalıyız, hayır işi değil bu topluma borcumuz. Bu konuda hassasım bak.
11-Cyborg derim kimse anlamaz bi de.
12- Bi de "bi de" demeyi çok severim :D :D

Bonus:
Sinirlenince: "Alalla alalla,ya bak! Al işte! " Bu üçlüyü art arda söylemek de sünnetmiş.

Mottolar:
Keep Walking! -Şu sıra en çok söylediğim.
Rüzgar metaforunu da çok kullanır,çok severim.

Yakın arkadaş bonusu:
Laaaağğğğnnn, len,la, oluum bunları arkadaş çevreme kullanırım,şaşırmayın. Ayrıca "lan samimiyettir." (Hala behzat ç etkisi bunlar)

Otobüste Gözden'den dilime dolanan: abi çok iyi yaaa, çok iyi gerçekten. gibi sözler hep Gözden yüzünden.


//Bu listeyi her sene güncelliyeceğim.

1 yorum: